Veelgestelde vragen
Website gerelateerde vragen
Hoe kan ik online een film reserveren?
Hoe kan ik inloggen?
Hoe kan ik een account aanmaken?
Hoe kan ik mijn account opzeggen?
We zien je niet graag gaan! Maar je kan altijd jouw account laten verwijderen door een mail te sturen naar [email protected]
Ik heb een studentenkaart online aangeklikt, waar wordt dit gecontroleerd?
De gekozen tickets worden bij de ticketcontrole gecheckt.
Ik kan mijn barcode niet vinden, waar vind ik deze?
Jouw barcode komt per mail of is per sms-bericht verstuurd. Hiervoor moet je wel de gratis sms-service hebben geactiveerd.
Bioscoop gerelateerde vragen
Wanneer komt het nieuwe filmprogramma online?
De filmweek loopt van donderdag tot en met de woensdag. Op donderdag komen er vaak nieuwe films bij. Het programma voor die speelweek wordt op de maandag van tevoren gepubliceerd. Helaas niet eerder, aan de hand van bezoekersaantallen wordt namelijk een nieuw programma samengesteld.
Kan ik van de vier stoelen de middelste twee reserveren?
Helaas is dat niet toegestaan, je wordt dan automatisch verplaatst. Bij een volle voorstelling, willen we graag de volledige zaal kunnen benutten. Je ontvangt geen reserveringsgeld retour.
Ik heb kaarten gekocht, maar ben ziek geworden. Wat nu?
Als de voorstelling nog niet is geweest, kan je de barcode naar ons mailen onder vermelding van de reden en jouw mailadres, dan sturen we vrijkaarten naar je toe. Het mailadres is [email protected]
Hoe kan ik betalen in de zaal?
In de zaal kan je betalen met contant geld, met de Cinemajestic horecapas en met de pinpas. Binnenkort is er weer een bestelapp beschikbaar, hiermee kan betaald worden met ideal.
Is de bioscoop toegankelijk voor mindervalide bezoekers?
Cinemajestic is toegankelijk voor mindervalide bezoekers. De bioscoopzalen zijn allemaal te vinden op de begane grond. Wij kunnen jou telefonisch helpen met het vinden van een geschikte plek.
Moet ik reserveren voor een kinderfeest?
Alleen voor een kinderfeest met patat, poffertjes of koekjes bakken moet je verplicht reserveren. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat alles voor je klaarstaat. Om die reden betaal je voor zo'n feest maximaal €2,00 aan reserveringskosten.
Kan ik een poster reserveren?
Door de vele aanvragen is het niet mogelijk om een poster te reserveren.
Kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?
Ja, daar zijn we bij aangesloten.
Kan ik de Bioscoopcadeaukaart met rode bioscoopstoelen erop, de Bioscoopcadeaukaart van Pathé, VVV-bon of de Entertainmentkaart inleveren?
Nee, daar zijn we niet bij aangesloten.
Krijg ik korting met mijn CJP-pas?
Jazeker, je krijgt 1,- korting op een regulier kaartje (niet geldig in combinatie met een combikaart).
Is parkeren gratis?
Op het terrein van de bioscoop, kunt u GRATIS parkeren. Als u parkeert aan de weg, vergeet dan niet om geld in de parkeerautomaat te doen.
Hoe reserveer ik een rolstoelplek?
Een rolstoelplek kan online zelf gereserveerd worden. Kies hiervoor een plek aan het middelste gangpad. Of dit dan voor of achter in de zaal is, maakt niet uit.
Wanneer is de bioscoop bereikbaar?
Cinemajestic is op verschillende manieren bereikbaar.
- Tijdens openingstijden van de bioscoop (als we films vertonen) kan je langskomen en zijn we bereikbaar op telefoonnummer: 0575-512085.
- Of overdag tijdens kantooruren (9-17 uur) zijn we via Zakelijk Whatsapp: 06-28806313 bereikbaar.
Hoe lever ik een papieren cadeaubon van Cinemajestic inleveren?
U kunt een papieren bon alleen aan de kassa verzilveren. Dit doe je door online met een account kaarten te reserveren en te kiezen voor 'betalen aan de kassa'. De andere optie is door te bellen met de bioscoop op 0575-512085 tijdens openingstijden (dat is in de avonduren of in de weekenden na 13 uur).
Waar kan ik de prijzen van een bioscoopbezoek vinden?
Cinemajestic werkt met flexibele tarieven, deze zijn in te zien door het reserveringsproces in te gaan.
Houdt hierbij rekening met kosten die wij in rekening brengen:
- bij een 3D-voorstelling betaal je €1,50 per ticket extra
- bij een film die langer duurt dan 2 uur en 15 minuten betaal je €1 per ticket extra
- bij een reservering wordt er €0,75 per ticket gerekend aan servicekosten
Kijkwijzer gerelateerde vragen
Hoe gaat Cinemajestic om met de leeftijdskeuring van 16+ en 18+ films?
We houden ons aan de wet op de leeftijdskeuring van 16 jaar en 18 jaar, hierop worden nooit uitzonderingen gemaakt. Bij films gekeurd voor 16 jaar en ouder & 18 jaar en ouder wordt er bij twijfel naar legitimatie gevraagd.
Indien de bezoeker jonger dan de aangegeven Kijkwijzer is en/of geen legitimatie kan tonen, wordt de toegang geweigerd.
Ook onder begeleiding van een ouder die wel aan de leeftijdskeuring voldoet is het niet mogelijk een voorstelling met een 16+ of 18+ keuring te bezoeken. Neem dus altijd een geldig legitimatiebewijs mee. We accepteren als legitimatiebewijs een paspoort, identiteitskaart, rijbewijs, een verblijfsvergunning of een duidelijke foto hiervan. Andere passen of documenten worden niet geaccepteerd. Meer informatie over de classificering vind je bij Kijkwijzer.
Corona gerelateerde vragen
Hoe gaat Cinemajestic om met de nieuwe Coronamaatregelen?
Vanaf 25 februari 2022 komen alle maatregelen te vervallen.
Webshop gerelateerde vragen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Cinemajestic doet er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Bij grote bestellingen boven de €50,- ontvangt je per mail een Track&Trace code voor de meest actuele informatie.
Niet (alles) ontvangen?
Alle artikelen worden altijd in één bestelling op hetzelfde moment verzonden. Heb je het pakketje niet gehad? Neem dan contact met ons op.
Hoe bereik ik de jullie?
Cinemajestic is op verschillende manieren bereikbaar.
- Tijdens openingstijden van de bioscoop kan je langskomen en zijn we bereikbaar op telefoonnummer: 0575-512085.
- Of overdag tijdens kantooruren (9-17 uur) zijn we via Zakelijk Whatsapp: 06-28806313 bereikbaar.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd, als je vandaag bestelt voor 12 uur in de middag, zijn de artikelen doorgaans twee tot drie dagen later binnen. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg en vragen we een toeslag voor bezorging van minimaal €5,- afhankelijk van het land. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:
Land |
Levertijd |
+ Extra bezorgtijd |
Duitsland, Luxemburg |
Vermeld op de website |
+ 2 tot 3 werkdagen |
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland |
Vermeld op de website |
+ 3 tot 4 werkdagen |
Overige Europese landen |
Vermeld op de website |
+ 7 tot 9 werkdagen |
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied |
Vermeld op de website |
+ 5 tot 12 werkdagen |
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland |
Vermeld op de website |
+ 9 tot 12 werkdagen |
Overige landen |
Vermeld op de website |
+ 8 tot 10 werkdagen |
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Standaardbezorging: gratis vanaf € 20,- anders € 2,95. Onderstaande bezorgopties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.
Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zondag
Het is ook mogelijk om de bestelde artikelen in de bioscoop op te halen tijdens openingstijden (in de avonduren). U ontvangt dan €1,95 van de bezorgkosten terug.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen per mail? Neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Het bedrag wordt dan binnen vijf werkdagen terug gestort op uw rekening.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je eventueel weigeren aan de deur.
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode. We verzoeken je wel om contact op te nemen met de klantenservice.
technische storing/transactie verlopen
iDEAL: binnen 5 werkdagen
Hoe bestel ik iets bij Cinemajestic B.V.?
In 3 eenvoudige stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen
- Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres en telefoonnummer
- Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL
Tips:
- Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
- Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
- Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan via [email protected]
Mag ik mijn artikelen retourneren?
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Als je product geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn van 14 dagen.
Retourvoorwaarden
De retourtermijn is 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
Bekijk de Algemene Voorwaarden Cinemajestic Webshop.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Het is mogelijk om het artikel terug te brengen naar de bioscoop op Dreef 8 te Zutphen. Retourneren per post komt voor eigen kosten en risico.
Tips:
Bewaar je verzendbewijs of de e-mail. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat. Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.